
Jouw medewerkers doen fantastisch werk dus jij denkt: als ze dat nu gewoon eens opschrijven en delen, is dat prachtige PR. Je hebt het al een paar keer geopperd, maar er gebeurt niets. Of nauwelijks. En als ze iets delen, is dat niet helemaal in lijn met wat je als organisatie wil laten zien.
Kortom, er is meer voor nodig om bloggen succesvol in te zetten voor je organisatie. Dit geldt trouwens niet alleen voor bloggen maar voor alles wat je kunt doen met medewerkers en social media.
Als je wilt dat bloggen een waardevol onderdeel wordt van je externe communicatie, kost dat tijd en energie. Het is niet iets dat je er ‘even’ bij moet willen doen. Maar als het lukt, is het wel een heel krachtige en authentieke manier om te laten zien wat je doet.
Ik geef je 9 tips waarvan ik inmiddels in de praktijk heb gezien dat ze werken. Doe er je voordeel mee:
Heb jij tips die in dit rijtje passen? Deel ze in de comments. Wil je met me sparren? Dat kan altijd. Je vindt mijn contactgegevens hier. Veel succes!